úterý 31. března 2020

Výměna spojky klimatizace octavia

Výměna a montáž kompresoru klimatizace , včetně doplnění správného množství oleje do kompresoru. Výměna spojky na felicii v domácích podmínkách - Duration:. Provádíme opravy, repase i prodej spojek kompresorů klimatizace.


Při opravě kompresoru je potřeba výměna takto přerušené části spojení. Popis: elektromagnetická spojka pro kompresor klimatizace , číslo dílu.

Ahoj, mám problém s manuální klimatizací v OI, po zapnutí klimy sepnou ventilátory, ale kompresor nesepne. Měřil jsem odpor elektromagnetické spojky ten je nekonečný, déle jsem měřil napětí co je na konektoru k elektromagnetické spojce a je tam neustále 12V, i když je klíček a klimatizace vypnutá. Unsubscribe from Tvrdej Bob? Sign in to add this video to a playlist. Měl jsem přerušené vinutí na elektromagnetu.


Elektromagnetická spojka se da vyměnit samostatně. Origoš stojí kolem cca 4tis kč ale da se koupit i náhrada made in Čina za.

Opravujeme všechny generace Škoda Octavia. Zde je orientační ceník servisních prací pro nejčastější úkony. Takže, dnes se podíváme na jedno starší video.


V rychlosti si povíme něco o klimatizaci a pak se vrhnu na rozborku. Video je sice ve full H ale kvalita zvuku nestojí za moc. Get without the ads. Skip trial month free.


Autosalon Prima SKODA Servis Servis klimatizace CZ titulky - Duration: 5:29. Prestal mi chladit climatronic - fouka teply vzduch. Pojistky jsem kontroloval, ventilatory se pri zapnuti klimatizace roztoci. Mohlo by to zpusobovat unik chladiciho media? Divne je, ze pri zapnuti neslysim takovy to cvaknuti kompresoru.


Report ze sveta Skodovek, Skoda Octavia , Skoda Auto. Návod: Oprava prošlápnuté spojky Octavia – 1. Prvotní podezření na špatný spojkový váleček se nepotvrdilo a tak jsme zkoumali dále Odešel nakonec malý zobáček za 5Kč. Poté, co moje přítelkyně u svého vozu prošlápla spojku, jsem auto odtáhl na hever ke známému a jali jsme koumat, co se vlastně stalo.

Zdravím, mohl by mi někdo poradit ohledně demontáže řemenice z kompresoru klimatizace ? Odpoj konektor na klimakompresoru co vede do elektromagnetu a změř odpor vinutí. Vnější část elektromagnetické spojky z kompresoru klimatizace. Výměna kompresoru to vyřešila (naštěstí v záruce). Jak jsem slíbil, tak dávám info. Od včerejška mám spojku vyměněnou a musím říct, že je to rozdíl jako blázen.


Předtím mi zabírala úplně nahoře a nyní zabírá hned od spodu a spojkový pedál jde mačkat znatelně lehčeji, takže super. V dnešním videu si ukážeme demontáž chladiče výfukových plynů. Návod: Čištění klimatizace a výměna filtru Octavia Nastává období, kdy jsou klimatizace v provozu téměř nepřetržitě, proto je dobré se na ně před sezónou podívat.


Octavia I 9D 66kw - výměna dvouhmotného setrvačníku.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky