Free Shipping Available. Check Out Energie on eBay. Fill Your Cart With Color today! New and Used Vehicles and Parts. Find Items from Every Automaker. Inspired by Trending Stories. Lowest Prices on Top Items. Save Money with eBay Deals.
Při rekuperaci pracuje hnací elektromotor v generátorovém režimu a získaná energie je vracena do napájecí sítě, eventuálně ukládána do akumulátorů nebo jiných zásobníků energie (setrvačník, superkapacitor). Nejčastěji se pohybová energie vozidla uchovává ve formě elektrické energie prostřednictvím baterií a kondenzátorů (e-HDI, GreenLine, …) nebo jako kinetická energie prostřednictvím setrvačníků – systémy KERS. Automobily vybavené rekuperací brzdné energie jsou označovány jako mikro hybridní. Ta se ukládá do zásobníku (akumulátoru) a ve vhodný okamžik vrací zpět do elektrické soustavy vozidla. Je to proces známý již z elektrických a hybridních vozidel, tam je však rekuperovaná energie využívána.
REKUPERACE BRZDNÉ ENERGIE Proces rekuperace není nikterak nový, problémem však je s okamžitým zpracováním, kdy máme prakticky dv ě možnosti. Když elektromobil brzdí, vynaložená kinetická (pohybová) energie je přeměňována na elektrickou energii, která pohání elektromotor nebo se ukládá do akumulátoru. Rekuperace brzdné energie.
Princip rekuperačního či regenerativního brzdění se využívá se u elektromobilů i hybridních vozidel. U klasického automobilu na. Tato energie se buď ukládá do akumulátorů přímo v dopravním prostředku, nebo se vrací do napájecí soustavy a pohání např. Otázky rekuperace brzdné energie jsou pokládány již dlouhou dobu, nicméně z technologických důvodů nebylo snadné, či až nemožné, efektivní využití brzdné energie.
Brzdný průběh je progresivní v závislosti na zatížení vozidla a rychlosti vozidla. Její přínos je v režimu rozjezdu a zastavení až kinetické energie. Czech-English dictionary. Cookies help us deliver our services.
By using our services, you agree to our use of cookies. S-EIV: rekuperace brzdné energie metra do energetické sítě stanice. O rekuperaci brzdné energie metra nebo jiných vozidel závislé trakce mimo síť trakčního vedení jsme se na našem portále zmiňovali již několikrát, především v souvislosti s „inteligentní“ trakční měnírnou Alstom HESOP.
Dále je rekuperace využívána u elektromobil ů, kde se využití této technologie p římo nabízí. Tu micro hybrid využívá k dobíjení 12V akumulátoru, což vede ke snížení spotřeby paliva spalovacího motoru a tím ke snížení emisí CO 2. Bakalářská práce je zaměřena na volbu hydraulických komponent experimentálního stendu pro výzkum hydrostatické rekuperace brzdné energie těžkých vozidel pro stavebnictví, hromadnou dopravu či komunální služby. Jde o systém rekuperace brzdné energie , kdy se elektrická energie ukládá do kondenzátoru, nikoliv do baterie. Systémy pro rekuperaci brzdné energie přeměňují kinetickou energii vozidla na elektřinu, když auto zpomaluje.
Elektrická energie je poté uložena. Jedním ze směrů, jak zvýšit efektivnost využívání elektrické energie u tramvají a dalších kolejových vozidel, je snaha o zvýšení rekuperace brzdné energie , například pomocí zásobníků energie nebo inteligentních měníren. Zpětné získávání brzdné energie , neboli regenerativní brzdění, umožňuje vozidlu přeměňovat částečně kinetickou energii na elektrickou a odvádět ji zpět do baterie. Požadavky na baterii: Je nutné, aby baterie byla schopna rychlého dobíjení a měla k dispozici dostatečnou kapacitu pro přijetí dodatečné energie. Brzdové páčky s mikrospínači pro odpojení tempomatu a aktivaci brzdění motorem ( rekuperace ). Ovladač plynu - páčkový.
LED indikátor stavu baterie. Pedal Assist System- PAS senzor - pevně nastavená přípomoc motorem při šlapání. Pokud si dobře pamatuji tak při teplotách pod 5st. Ale rekuperace v brzdné síly funguje dál tj. Start-Stop AGM autobaterie od Exide je vyrobena ze součástek a materiálů zajišťujících vysoký výkon.
Obsahuje separátory ze skelných vláken, vyspělé slitiny olova a cínu a unikátních uhlíkové aditiva v aktivní hmotě. Jde o ideální řešení pro vozidla se systémem Start-Stop nebo se systémem rekuperace brzdné energie. MHD Bratislava, na kterých jezdí vozidla typu TMod s asynchronním trakčním pohonem (Obr. 1).
LC výtahy se systémem Yaskawa navracejí část brzdné energie zpět do sítě místo jednoduché přeměny v teplo u standardních výtahů s měničem. Tyto systémy jsou vhodné jak pro jednotlivý výtah, tak pro skupinu výtahů. A myslím, že pochopení, jak systém funguje, včetně principu není úplně špatné i pro ostatní.
Ať už se na principu funkce alternátoru shodneme nebo ne, tak rekuperace brzdné energie je prostě absolutní blbost.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.