čtvrtek 6. července 2017

Kompresor klimatizace octavia 2 1 6 mpi

Nahlásit další obrázek Nahlaste prosím urážlivý obrázek. Popis: kompresor klimatizace v dobrém stavu plně funkční. Vybírat můžete z kondenzátorů, chladičů klimatizací, senzorů tlaků, kompresorů a dalšího příslušenství. Již let Vaší důvěry.


Náš e-shop eviduje až desítky tisíc položek skladem.

Využijte naší nabídky a zařaďte se mezi naše spokojené zákazníky. Náhradní díly klimatizace. TFSI stejně jako dieselové 1. TDI se vstřikováním PD i CR. Diely pošlem aj dobierkou.


Bezkonkurenčne najlepšie ceny! Na predaj sú: , ľavý blatník, ľavé predné dvere, ľavé zadné dvere, pravé zadné dvere, zadný nárazník, piate dvere, zadné pravé svetlo, pravé predné svetlo, ľavé predné svet. TDI a přestal mi jít už druhý kompresor klimatizace.

První se zadřel a utrhl což mi je divné, nechal jsem tedy namontovat druhý,klima fungoval asi dny a opět nejde. Byl jsem s tim v servisu škoda na diagnostice a ta žádnou chybu nehlásí. Proto se ptám jestli nevite prosím někdo co se stím děje ? Mpi Elegance Navi benzín manuál liftback r. Budějovice, Jihočeský kraj.


Ahoj, jak zjistím jaký mám na klimatizaci vetnil kompresoru. MPi , kW, klimatizace manuální. Přestala mi klima kompletně chladit. Diagnostika hlásí snad chybu ventilu ale data z ní jsem neviděl.


Octavia liftback MPi Škoda Octavia II 1. Navštivte náš e-shop a vyberte si to pravé příslušenství pro vaši klimatizaci! Dobry den prosim vas nevie my niekto poradit mam skoda fabia model 1. Bol som originalnom servise kde som sa dozvedel ze poistky su dobre a diagnostika nic neukazuje jedine ze rozobrat kompresor. Nevie niekto aka tam môze byt porucha dakujem. Na kompresor poskytuji záruku.


Kompresor je repasovaný , výrobce DELPHI ,SANDEN.

Odkaz na inzerát: Kopírovat. Máte vyhlídnuté auto, ale současný stav vám nedovoluje zajet se. Byla naplněna a při zkoušce funkčnosti klimatizace chladila, cca 10°C z výdechu na volnoběh. Podle slov technika vadný kompresor. MPI vymeniť kompresor klimatizácie.


Pri použití režimu AUTO ale začne kompresor pískať a pri pridaní plynu pri rozbehu sa ten piskot zintenzívni. Mechanik, ktorý menil ten kompresor mi tvrdil, že by ten z.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky