pondělí 11. března 2019

Gamat 461 zapálení

Dobrý den, máme doma vafky Gamat 4a teď se mi nějak nedaří je uvést do provozu. S realizací jsem spokojena,první termín přeložen po předcházející vzájemné dohodě,c. Návody MORA a MORA TOP. Plynový průtokový ohřívač vody Mora PO 370. Najdeme vám spolehlivého řemeslníka.


Získejte cenové nabídky na servis plynových spotřebičů, plyn. Dobrý den, loni v květnu jsem poptávala revizi kamen Gamat 4, kterou jsem na radu stavební firmy odložila. V bytě totiž probíhala celková rekonstrukce, která skončila až v polovině listopadu. Plynaři kamna zprovoznili, ale bohužel od té doby již 2x zhasly. Poprvé se mi je podařilo znovu zapálit, ale nyní již ne.


Nevím, jestli je problém v zapalovači nebo to prostě. Regulační knoflík otočte z polohy „ ZAPÁLENÍ “ do polohy „VYPNUTO“. Pokud během provozu je záměrně či nezáměrně uhasnut pojistkou ovládaný plamen nesmí být proveden žádný pokus o opakované zapálení paliva, dokud neuplynou alespoň minuty. Tato otázka už zde sice zazněla, ale nenašla jsem uspokojivou odpověď.


Nejdou mi zapnout kamna WAW Gomat 461. Specializujeme se na servis plynových spotřebičů značek Mora, Gamat a Karma. Rozbité sklíčko a těsnění. Další reference, ceny a inspirace: servis plynových spotřebičů, plyn.


Gamat 4a může být použito jako náhradní spotřebič bez výměny systému odkouření, pokud je původní systém vtechnicky způsobilém stavu. Při montáži topidla na původní systém odkouření Gamat 4postupujte při montáži topidla od bodu 5. Regula ční knoflík oto čte z polohy „VYPNUTO“ do polohy „ ZAPÁLENÍ “. PROVOZ“ hlavní ho řák je blokován! Gamat 4za 4jsem se těšil na relativní ticho, ale opak je pravdou. Věčný plamínek je velmi hlučný, je to opravdu hukot, jakoby za okny byla dálnice. Původně jsem si myslel, že jde o přenos dopravního hluku zvenčí, ale není to tak - je to opravdu hluk zapalovacího hořáčku.


Po vypnutí spotřebiče je ticho. Ideální do prostorů o objemu do 90m3. KARMA GAMAT 471Topidlo KARMA GAMAT 4Topidla řady Gamat navazují na starší typy topidel Gamat prodávaných v Čechách před a více lety.


Výhodou topidel GAMAT je identické. Vhodná náhrada za GAMAT 461. Plynové topidlo o výkonu kW s odtahem spalin přes zeď je vybaveno mechanickou regulací teploty. Jak mam vyzkouset, ze to funguje a nehrozi vybuch plynu po zhasnuti plaminku?


Kdyz plaminek zfouknu tak syceni plynu je stale slyset a plaminek jde zapalit bez zatlaceni tyce na zapaleni , i kdyz je tyc vystrcena, ale jde silou jeste vice vystrcit, ale to sla i pred tim nez jsem to profukoval. Dobry den, mel bych malou prosbu o radu. Mam dvoje vafky, jedny mi stale jedou a druhe zapinam jen obcas v druhe mistnosti.


Dnes jsem je rano vypnul a vecer, kdyz jsem je znovu chtel zapnout uz nechytly.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky