středa 20. září 2017

Nízký tlak v plynovém kotli

Ano v případě plynového kotle musí být tlak v souladu s návodem na kotel. Pokud by byl tlak nižší, tak nezažehne plamen. Nechápu důvod měření tlaku bez vody.


Kotli je jedno zada je tlak bez vody a nebo s vodou. Při správném tlaku otevře plyn do hořáku a započne ohřívání. Po odvzdušnění je obvyklé, že klesne tlak v systému. Prosím o radu jak a čím zvýším tlak a kolik je. Oba problémy jsou ale spojenou nádobou.


Nízký tlak na vstupu plynu posts 28. Neodborným dopouštěním vody se do systému dostane vzduch, následuje odvzdušnění, tím poklesne tlak v kotli , opět musíme dotlakovat a tak pořád dokola. Začněte těsností systému Teoreticky by voda samozřejmě neměla utíkat. Ale když máte kotel nový, tak s odvzdušňováním.


Jak regulovat tlak v plynovém kotli. Většinou v systémech s nuceným oběhem snižuje tlak v plynovém kotli. Důvody mohou být různé, ale všichni se vrhají na to, že někde tam byl únik. Pokud má dům topný systém, který funguje v důsledku přirozené cirkulace, tlak v zařízení může klesnout v důsledku větrání. Jestliže napíše,že má 15mBar vstupní tlak do kotle,tak nechápu co tam bude s pračkovou hadicí prověřovat.


Jestliže kotel do posledka fungoval a najednou při stejné instalaci nemá vstupní tlak plynu přímo před kotlem,tak je jasné,že problém je někde na přívodu a né v kotli. U plynového kotle se sám zvyšuje tlak - Diskuze. Velký tlak v systému při topení - Diskuze. Dobrý den, řešila jsem před rokem stejný problém , stále mi klesal tlak v kotli (Protherm Tiger).


V základním návodu od kotle je běžný seznam chyb, co se můžou vyskytnout-i klesání tlaku, je tam jednoduchý návod jak tlak znovu vyrovnat. Já to udělala, ale stejně mi tlak za chvíli vždy spadl, až poté jsem to řešila po. Já zde nevím, zda mi vysvětlujete funkci expanze nebo zda to je pro mě návo co mám udělat. Zavolejte servisního technika. EA Porucha plamene – zkontrolujte zda je plynový kohoutek otevřený, přívod přetlaku plynu, síťové připojení, zapalovací elektrody s kabelem a ionizační elektrody s kabelem.


Toto zařízení je kovová deska, na které je připojen kontakt. Je instalován v dráze plynu kotle a reaguje na změnu teploty. Při dobrém průvanu zůstává teplota v kotli dostatečně nízká a deska nereaguje. Pokud je tlak příliš nízký , teplota uvnitř kotle se zvýší a senzorový kov se začne roztahovat.


Pokud vám začne kapat voda z kohoutku a bude se snižovat tlak v radiátorech, je to jednoznačně výměník (hydrobox), kde se při vyšší teplotě roztáhne ta trhlina. Ten režim komfort můžete nechat i přes noc, kotel si občas dotopí a ráno zjistíte jak velký je pokles tlaku v kotli a kolik nakapalo. Pouze hlídáme tlak v topném systému a pokud je nižší než. Trápí mě, že po natopení na stupnů je tlak v kotli bar.


Hučení v radiátorech při vysoké rychlosti vody je normální. Ahoj, od loňska mám doma nový plynový turbo kotel a při postupném odpařování mi v oběhu došla voda. Vodu jsem dopustila, nicméně bych. Panther a stále nemohu dotlakovat vodu v kotli na až bary, dle návodu.


V předchozích letech, jsem systém tlakoval na až aby při topení nedocházelo k tlaku nad bary. Letos se soustava přetlakovává na bary při topení i při tlaku baru za studena. Mám proto nastaven tlak. Klesání tlaku v topení s viditelným únikem vody.


Pokud je kotel v pořádku (prošel kompletní revizí) a přesto poklesne tlak vody pod rysku za necelých dní, vaše podezření na průsak vody z topného systému je na místě. Když topenář zkontroluje trasu trubek a narazí na stěnu, v níž běží i stoupačky od toaletních. Tady vidis MIRO jaky placas nesmysly,nejdriv pises ze dofukovani je blbost a pak radis v podstate to same, zkontrolovat, vypocitat a pak podle potreby dofouknout a nebo upustit a jako dalsi nesmysl je to tvoje Tento stav má zabezpečit právě dostatečné množství vzduchu - nikoliv jeho tlaku , muzes mit vzduchu celou stodolu, ale kdyz nebude mit dostatecny tlak , ktery by proti ty vode.


Rád bych se vyhnul vypouštění asi 400l vody z topení v těchto mrazech a slyšel názor, jak to přesto vyřešit. Když mám tlak vodního sloupce topné vody asi barů, předpokládám, že tlak vzduchu z druhé strany membrány expansky by měl být asi o baru vyšší t.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky