čtvrtek 12. prosince 2019

Vysoký tlak v plynovém kotli

Hydraulické rázy způsobit vysoký tlak v plynovém kotli , co dělat v tomto případě? V některých je kombinovaný kotel expanzní nádrž nachází bezprostředně za oběhové čerpadlo, když je aktivován, tlak prudce stoupá a rovněž prudce klesá. Většinou v systémech s nuceným oběhem snižuje tlak v plynovém kotli. Důvody mohou být různé, ale všichni se vrhají na to, že někde tam byl únik.


Pokud má dům topný systém, který funguje v důsledku přirozené cirkulace, tlak v zařízení může klesnout v důsledku větrání. Pokud vám začne kapat voda z kohoutku a bude se snižovat tlak v radiátorech, je to jednoznačně výměník (hydrobox), kde se při vyšší teplotě roztáhne ta trhlina. Ten režim komfort můžete nechat i přes noc, kotel si občas dotopí a ráno zjistíte jak velký je pokles tlaku v kotli a kolik nakapalo.


V poslednej dobe mi začal pravidelne stúpať tlak , prvý krát keď mi stúpol tlak až príliš tak mi začala vyťekať voda cez poistný ventil. Od vtedy mi tlak pravidelne stúpa. Oba problémy jsou ale spojenou nádobou. Neodborným dopouštěním vody se do systému dostane vzduch, následuje odvzdušnění, tím poklesne tlak v kotli , opět musíme dotlakovat a tak pořád dokola. Začněte těsností systému Teoreticky by voda samozřejmě neměla utíkat.


Pouze hlídáme tlak v topném systému a pokud je nižší než. Trápí mě, že po natopení na stupnů je tlak v kotli bar. Hučení v radiátorech při vysoké rychlosti vody je normální. Ahoj, od loňska mám doma nový plynový turbo kotel a při postupném odpařování mi v oběhu došla voda. Klesání tlaku v topení s viditelným únikem vody.


Pokud je kotel v pořádku (prošel kompletní revizí) a přesto poklesne tlak vody pod rysku za necelých dní, vaše podezření na průsak vody z topného systému je na místě. Když topenář zkontroluje trasu trubek a narazí na stěnu, v níž běží i stoupačky od toaletních. Důležité je i správné množství vody v topení. Rád bych se vyhnul vypouštění asi 400l vody z topení v těchto mrazech a slyšel názor, jak to přesto vyřešit. Když mám tlak vodního sloupce topné vody asi barů, předpokládám, že tlak vzduchu z druhé strany membrány expansky by měl být asi o baru vyšší t. Dále zde naleznete další zajímavá související témata.


Jak tlak má být v kotli. Vodu jsem dopustila, nicméně bych ráda věděla, kolik vody dopustit, jaký tlak vody by měl ukazovat měřák. Maximální (provozní) tlak systému ústředního vytápění bar. Tak raz za 3-dni musím z kotla odpustiť vodu aby tlak nestúpol až do.


Problém bol v expanzke - mala nízky tlak a tým malý rozsah. Zkontrolujte, zda je plynový kohout otevřen. Tlak v plynovém a ve vodním prostoru expanzní nádoby je v rovnováze. Ahoj mám takový problém s kotlem Protherm Panter 24kW turbo. Na budiku mi porad kolísá tlak vody,napusteno,odvzdusneno tlak při studeném kotli bar ráno přijdu a tlak studeného kotle bary.


Ak nie sú priestory v dome rovnomerne alebo spoľahlivo vykurované, môže to byť spôsobené nízkym tlakom vody v systéme. V tomto článku sa dozviete, aký vysoký by mal byť tlak vody vo vykurovacom systéme a ako sa dá zvýšiť. Pokud máte v otponé soustavě funční expanzní nádobu, měl by tlak kolísat max.


Pokud máte za studena bar a při nátopu bary, tak máte evidentně v prdeli expanzku (proražená membrána, nebo něco podobného, zkrátka expanzka nefunguje). Už to budou asi - měsíce co jsem tu řešil vysoký tlak na kotli a doteď jsem zatím nic nevyřešil. Před pár dny jsme ale začali renovovat v baráku místnost a bylo při tom nutné odpojit a sundat velký litinový radiátor.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky