úterý 24. prosince 2019

Množství chladiva v klimatizaci octavia

Množství chladiva v klimatizaci octavia

Uhr Seite Model Ty p Poznámka Chladivo Nápln v gramech max. Druh oleje Celkové množství oleje Model Ty p Poznámka Chladivo Nápln v gramech max. Takže z klimy v autě rok co rok část obsahu uteče a proto se musí občas (po několika letech) nechat obsah systému odsát, přečistit, převážit a doplnit na předepsaný množství včetně správný dávky oleje, aby celej systém fungoval tak jak má.


Množství chladiva v klimatizaci octavia

Na ujetých km to nezáleží, daleko důležitější jsou motohodiny který. Firma Nissens vyvinula online nástroj umožňující zjistit množství plynu a oleje v klimatizaci automobilů. Tento užitečný nástroj je rozšířením vzdělávacího programu firmy Nissens (Nissens Training Concept).


Aby bylo zajištěno řádné naplnění klimatizačního systému a vybrán správný olej do kompresoru pro jakýkoli typ auta, společnost Nissens vytvořila volně. Při údržbě se chladivo odsaje, recykluje a vrátí se doplněné na správné množství. Obvykle se doplňuje okolo 1gramů chladiva. S chladivem dojde také k odsátí části oleje, který v něm proudí a maže celý klimatizační systém. Tento odsátý olej je nutné při plnění systému chladivem nahradit stejným množstvím.


Množství chladiva v klimatizaci octavia

Pak to zacne delat ruznou paseku a vykon se snizi, zacne obcas vypinat a kdyz zmizi vsechno chladivo, nepujde ani zapnout. Taky muze zalezet na teplotnich podminkach - pri vetsi venkovni teplote je vic chladiva v kondenzatoru v plynnem stavu (vetsi tlak) a pak muzou jit treba do expanzniho ventilu bublinky a to snizuje vykon. Navíc je možné, že ceny chladiva R134a ještě v tomto roce porostou.


Výměna oleje v klimakompresu není potřeba, toto dělaji jen ty rádoby strojky v servisech, bohužel po této nové náplni mě klimakompresor odešel, natlačil tam automat více oleje než měl. Klimatizace, Climatronic na Škoda Octavia za nejlepší cenu. Sháníte klimatizaci na Škoda Octavia ? Největší náklad představuje kompresor. U starších aut včetně Škody Fabia či Octavia je nebezpečí v tom, že je kompresor stále v pohybu a klimatizace reguluje pouze množství chladicího média. Při nedostatku náplně se může kompresor zadřít a nový stojí sedm, ale u lepších typů klidně i patnáct tisíc.


Množství chladiva v klimatizaci octavia

V závěru je shrnuto použití chladících médií, jejich vliv na životní prostředí a nové trendy v oblasti chladiva. ABSTRACT A topic of bachelor’s thesis is a testing of car air-conditions. The introduction shortly covers the history of the air-condition in the personal vehicle.


Doplnění chladiva a činnosti s tím spojené vás v servisu přijdou nejčastěji na 5až 1. Seriózní firma vám nebude účtovat celé množství chladiva obsažené v systému, ale pouze chybějící část, jelikož je recyklovatelné, a po skončení práce provede také diagnostiku nízkotlaké i vysokotlaké části a měření výstupních teplot klimatizace. Když si odmyslím elektroventily, dvouzonový čtyř zonový klimatizace tak je okruch pořád stejněj. Nebo snad je rozdíl v okruhu pro Ra pro R134a?


Když ovšem pominu velikosti vyparníku a kondenzátoru, potrubí, nastavení nastřiku až po množství chladiva , druh oleje. U okruhu na R12tku se taky musel dolpnovat olej, taky. Příklad: Škoda Octavia III objem systému 460g. V ceně je zahrnuta analýza chladiva a třístupňová kontrola těsnosti systému. Ke spolehlivému hledání vad stačí procent objemu oleje v systému.


Při celkovém množství oleje v systému ve výši 1ml to odpovídá jen ml oleje PAO Plus UV. Orientační cena 80- bez DPH (Škoda Octavia ). Dodávka-plnění klimatizace obsahuje tyto úkony: změření tlaku v okruhu, odsátí zbytku chladiva , zvážení váhy odsátého chladiva , tlaková zkouška okruhu, vakuování a plnění okruhu chladivem. Nejprve proveďte vyvakuování systému s následným doplněním správného množství chladiva dle pokynů výrobce vozidla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky