Uhr Seite Model Ty p Poznámka Chladivo Nápln v gramech max. Druh oleje Celkové množství oleje Model Ty p Poznámka Chladivo Nápln v gramech max. Takže z klimy v autě rok co rok část obsahu uteče a proto se musí občas (po několika letech) nechat obsah systému odsát, přečistit, převážit a doplnit na předepsaný množství včetně správný dávky oleje, aby celej systém fungoval tak jak má.
Na ujetých km to nezáleží, daleko důležitější jsou motohodiny který. Firma Nissens vyvinula online nástroj umožňující zjistit množství plynu a oleje v klimatizaci automobilů. Tento užitečný nástroj je rozšířením vzdělávacího programu firmy Nissens (Nissens Training Concept).
Aby bylo zajištěno řádné naplnění klimatizačního systému a vybrán správný olej do kompresoru pro jakýkoli typ auta, společnost Nissens vytvořila volně. Při údržbě se chladivo odsaje, recykluje a vrátí se doplněné na správné množství. Obvykle se doplňuje okolo 1gramů chladiva. S chladivem dojde také k odsátí části oleje, který v něm proudí a maže celý klimatizační systém. Tento odsátý olej je nutné při plnění systému chladivem nahradit stejným množstvím.
Pak to zacne delat ruznou paseku a vykon se snizi, zacne obcas vypinat a kdyz zmizi vsechno chladivo, nepujde ani zapnout. Taky muze zalezet na teplotnich podminkach - pri vetsi venkovni teplote je vic chladiva v kondenzatoru v plynnem stavu (vetsi tlak) a pak muzou jit treba do expanzniho ventilu bublinky a to snizuje vykon. Navíc je možné, že ceny chladiva R134a ještě v tomto roce porostou.
Výměna oleje v klimakompresu není potřeba, toto dělaji jen ty rádoby strojky v servisech, bohužel po této nové náplni mě klimakompresor odešel, natlačil tam automat více oleje než měl. Klimatizace, Climatronic na Škoda Octavia za nejlepší cenu. Sháníte klimatizaci na Škoda Octavia ? Největší náklad představuje kompresor. U starších aut včetně Škody Fabia či Octavia je nebezpečí v tom, že je kompresor stále v pohybu a klimatizace reguluje pouze množství chladicího média. Při nedostatku náplně se může kompresor zadřít a nový stojí sedm, ale u lepších typů klidně i patnáct tisíc.
V závěru je shrnuto použití chladících médií, jejich vliv na životní prostředí a nové trendy v oblasti chladiva. ABSTRACT A topic of bachelor’s thesis is a testing of car air-conditions. The introduction shortly covers the history of the air-condition in the personal vehicle.
Doplnění chladiva a činnosti s tím spojené vás v servisu přijdou nejčastěji na 5až 1. Seriózní firma vám nebude účtovat celé množství chladiva obsažené v systému, ale pouze chybějící část, jelikož je recyklovatelné, a po skončení práce provede také diagnostiku nízkotlaké i vysokotlaké části a měření výstupních teplot klimatizace. Když si odmyslím elektroventily, dvouzonový čtyř zonový klimatizace tak je okruch pořád stejněj. Nebo snad je rozdíl v okruhu pro Ra pro R134a?
Když ovšem pominu velikosti vyparníku a kondenzátoru, potrubí, nastavení nastřiku až po množství chladiva , druh oleje. U okruhu na R12tku se taky musel dolpnovat olej, taky. Příklad: Škoda Octavia III objem systému 460g. V ceně je zahrnuta analýza chladiva a třístupňová kontrola těsnosti systému. Ke spolehlivému hledání vad stačí procent objemu oleje v systému.
Při celkovém množství oleje v systému ve výši 1ml to odpovídá jen ml oleje PAO Plus UV. Orientační cena 80- bez DPH (Škoda Octavia ). Dodávka-plnění klimatizace obsahuje tyto úkony: změření tlaku v okruhu, odsátí zbytku chladiva , zvážení váhy odsátého chladiva , tlaková zkouška okruhu, vakuování a plnění okruhu chladivem. Nejprve proveďte vyvakuování systému s následným doplněním správného množství chladiva dle pokynů výrobce vozidla.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.