středa 10. května 2017

Podávací čerpadlo nafta

Sháníte podávací čerpadla paliva (nafty) pro nákladní automobily? Snadno je objednáte v našem obchodě eshop. Rychlé dodání, skvělé ceny, vysoká kvalita!


Podávací čerpadlo – pístové, tlak – bar, pojistná pružina proti. Lze tak snadno přímo z čerpadla natankovat nádrž do automobilů, lodí,. Palivem vznětových motorů je převážně motorová nafta. V obrázku je i podávací čerpadlo , které čerpá naftu z palivové nádrže, a přes palivový filtr.


Odšrouboval jsem před přívod do palivového filtru a nafta nešla, takže je problém v podávacím čerpadle. Mohl by mi někdo poradit 1) jestli jde ruční pumpa u nádrže přes podávací čerpadlo , jestli nemůže být v poloze v které brání ruční pumpě aby šlo? Prodám nové, palivové podávací čerpadlo (pumpa) pro nafta , benzin, líh, ředidla.


Podávací čerpadlo nafta

V, délka 145mm průměr 55mm. V černé nebo zlaté barvě. Zaslání na dobírku možné (poštovné s dobírkou je 1Kč). Dopravní čerpadlo je použitelné na malotraktory a. This feature is not available right now. Please try again later.


Funguje to tak, že nafta se do něj naleje, ale nevyleje ven. Vybírejte si Palivová čerpadla podle parametrů a srovnávejte ceny z internetových obchodů na Heurece. Jediný co je vedle filtru je čudl nárazu. Nevidím důvod proč tam mít ruční pumpu když je podávací elektrické čerpadlo v nádrži a nafta teče až do čerpadla už při zapnutí klíčku.


Křídlové podávací čerpadlo použité u tohoto čerpadla má na prázdno špatnou sací, ale naopak vynikající výtlačnou schopnost. Nedokáže tedy palivo dost dobře nasát (pouze při roztahování - viz dále). Když má palivo tak ale tlačí proti předchozím typům spoustu nafty, kterou se čerpadlo uvnitř chladí. Už mě na autě v záruce vyměnili dokonce i vstřikovací čerpadlo a neví si s tím rady.


Snad prý už jen to podávací. Mám už renaulta a kupoval jsem ho nového a jsou s tím největší starosti. Podíje se na všechny spoje hdic co jsou od nádrže hlavně přívodní hadice.


Za jízdy se mi rozsvítí. Jeví se mi to tak jako že tam je netěsnoast a po dlohé době so to natáhne vzduch protože nafta se. Dojelo z repasu, namontovalo se tam, doštelovalo a pak už tento problém.


Nádrž mám natankovanou těsně pod půlku, tak tedy doliju do plna a koupím novej filtr. Kdysi mě známej říkal ať kupuju pal. Nabízím nové podávací palivové čerpadla-vhodné pro benzín,diesel,ethanol.


Podávací čerpadlo nafta

Sjel jsem hned ke krajnici, vypnul motor a nechal vychladnout. Nicméně nastartovat nešlo, svítí zavada elektroniky a prokluz (VDC). Odtahli jsme do malého servisu (pátek podvečer) a tam zjistili, že tam nejde nafta. Odpojením hadičky za filtrem a pokusem nastartovat.


Takže buď čerpadlo nebo fitr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky