pondělí 26. prosince 2016

Temesvaryho roztok

Dobrý den, pane doktore, prosím moc o Váš názor. Včera večer jsem měla subjektivní pocit odtoku části plodové vody (usnula jsem na gauči, když jsem vstala, něco ze mne vyteklo - musela jsem si převléct kalhotky i kalhoty, množství cca. dc -můj odhad). Ale jestli to byla plodovka, nebo jsem se trochu počůrala nebo výtok netuším.


Nic mne nebolelo, žádné kontrakce. Temešváryho roztok sa pri styku s plodovou vodou sfarbí na tmavozeleno, pripadne tmavomodrozeleno. Ale v každom prípade na tmavú farbu.


Neviem odkiaľ ten roztok máte, ale jednak je veľmi citlivý na dobu spotreby a mám skúsenosť, že občas tie komerčné z lekárne neukážu správny výsledok. V piatok mi manžel zohnal ten temešváryho roztok a vložka sa mi zafarbila,. Jedná se o roztok bromthymolu, který je indikátorem prokazující odtok plodové vody. Popis: Originálně zabalený temesvaryho roztok na detekci odtoku plodové vody.


Měla jsem ho pro jistotu, protože s prvním těhotenstvím jsem stále lítala k doktorům na potvrzení. CENTRALCHEM - najnovšie články Saunové arómy Pre spríjemnenie a na zvýšenie potešenia pobytu v saune odporúčame použitie saunových aróm , ktoré sú na báze prírodných esenciálnych olejov, alkoholov a nosných látok. Internetový velkoobchod s kompletním sortimentem společnosti Fagron pro lékárny a firmy podnikající v oblasti chemického, kosmetického nebo farmaceutického průmyslu. Fehlingovo činidlo je roztok užívaný k rozlišení sloučenin obsahujících aldehydické a ketonické funkční skupiny. Ahoj, chci se zeptat zda se někomu přihodilo to co mne a trochu mi v tom pomohli se orientovat.


Včera mi bolo zistené že mám mín plodovej vody. Vypýtala som si v porodnici temešvariho roztok pro svůj klid. Večer ze zvědavosti som pokapala vložku a okraje zmodrali. Zajela jsem opět do porodnice kde viděli že vložka je modrá. Pak skontrolovali slipovu vložku co jsem mala po.


Dobry den, je mozno u vas sehnat nejaky test na poznani uniku plodove vody ( roztok ,vlozka nebo neco jineho)? Tedy i užití bylinek raději konzultujte s praktickým lékařem, případně s magistrem v lékárně. Tieto internetové stránky používajú k poskytovaniu služieb, personalizácií reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním týchto internetových stránok s tým súhlasíte. Temesvaryho roztok pro detekci odteklé vody plodové, sterilní a nesterilní.


Prihláste sa do newslettra a získajte pravidelné informácie o super ponukách, akciách a zľavách. Zo zasielania sa môžete kedykoľvek odhlásiť. Při poskytování služeb nám mohou pomáhat soubory cookie. Plně respektujeme nastavení vašeho prohlížeče.


Chcete-li cookie vypnout, učiňte tak ve vašem prohlížeči. Velkoobchod je určen pouze pro naše registrované odběratele s přiděleným kódem. Veterinární roztok s obsahem chlorhexidinu pro psy a kočky ve spreji, ideální antiseptikum a čistící roztok pro psy i kočky. Odstraňuje odumřelé buňky, jež tvoří živné prostředí pro bakterie a kvasinky, zvláště Malassezia Pachydermatis. Ak je pochybnosť o odtoku plodovej vody pri samotnom vaginálnom vyšetrení, tzv.


USG vyšetrenie stavu plodovej. Plodová voda je čirá a většinou odteče větší množství na začátku. Nikdy ale nedojde k odtoku celého množství plodové vody - plodová voda odchází po celou dobu porodu.


V porodnici může asistentka speciálním Temešváryho.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky