pátek 22. července 2016

Viadrus hercules duo nastavení

Mam na mysli cas podavani,cas prodlevy a nastaveni ventilatoru,a jeste bych se chtel zeptat na dobu spanku,kdyz kotel natopi kolik mate nastaveno. Loni jsem travil takrka volny cas v kotelne a nastavoval. Vuong Recommended for you.


Kotel lze získat velmi výhodně v rámci kotlíkových dotací. Instalace těchto radiátorů vám umožní snížit náklady na vytápění.

Dále bych se chtěla zeptat, zda je správné nastavení dle návodu : Teplota kotle:. Koupily jsme rd je zde automat viadrus hercules duo. The Worst Roofing Job Ever! This Tops Anything I have Seen in Years of Roofing - Duration: 7:11. Prostorový termostat a akumulační nádrž nemám.


Skip navigation Sign in. Teď jsem ale sama a nemůžu sedět dní u kotle, abych si hrála a zkoušela.

Chtěl bych topit tak cca na 55. Když ponecháme nastavení kotle tak jak je, tak se po chvilce (cca půl hodině). Mám automatický kotel viadrus herkules duo. Zapojili jsme ho na konci září a od té doby jede nonstop.


První dva dny jsem byl z něho zoufalý, v kotelně jsem byl prakticky pořá kotel nedokázal vytopit dům. Hercules duo máme letos první sezonu. Samozrejme ze na zaciatku som mal nejake problemy, ale bolo ludmi nie kotlom. Vhodný náhradní díl na kotle: DUO 4-článek a Vulcanus 4-článek. Nechybí mu plnění emisní třídy která se odvíjí od platné legislativy podle normy ČSN EN 303-5.


Má velmi dobrou účinnost, která dosahuje hodnoty procent. Kotel není možno roztahnout víc něz na stupnu po dvou hodinách topení. Zátop podle videa i topení. The HERCULES DUO boiler quality and completeness certificate “ serves for infilling as the „Guarantee certificate“. The user is obliged to carry out a regular maintenance on the boiler.


Prosím poraďte někdo s regulací safir u kotle viadrus hercules duo. Minulý rok mi odešlo čidlo na TV, po výměně čidla my prostorová jednotka regulátoru safir ukazuje chybu, která nejde odblokovat.

Opět se dostávám do situace, kdy topím kamnech abych vydržel zimu. Doporučuji tento kotel jen za předpokladu, že jste nezaměstnaný. Vidrus Herkules Duo vlastním asi měsíc a od té doby jsem celé dny v kotelně.


Topím předepsaným uhlím, mám nový komín atd. Ten kotel má konstrukční závadu. Nedoporučuji tento kotel kupovat! Přitom s výjimkou posledního jmenovaného se zvyšuje také uživatelský komfort, jelikož kotle mají automatické přikládání. Z kombinovaného kotle pro ruční a automatický provoz ve 2. Níže naleznete zboží v internetových obchodech, které odpovídá vašemu dotazu.


Tlačítkem Do obchodu navštívíte přímo internetový obchod. Dobrý den, zakoupil jsem nový kotel hercules duo s tím, že je v něm možné topit i ručním přikládáním( samozřejmě při vypnutém automatickém režimu)! VIADRUS pochlubit u kotlů HERCULES DUO a VULCANUS.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky