čtvrtek 4. dubna 2019

Tlak v klimatizaci

No ja mam ale trosku jiny problem koupil jsem auto a nesla klima a protoze to bylo pred zimou tak jsem to nechal byt a zacal jsem to resit az ted byl jsem v servise kde to napojili normalne na tlakovou lahev a pousteli do toho nejaky plyn nechal to natlakovat a potom mi ukazoval budik kde sla rucicka velice rychle dolu takze tam bude nekde dost velka netesnost nebo dira takze tam neni chladici. Senzor tlaku klimatizace - po výměně stejná chyba. Za normálního tlaku a teploty je chladící médium v plynném stavu. Jestliže chladivo stlačíme na vysoký tlak , dojde k jeho značnému zahřátí. Proto se musí ochladit v chladiči klimatizace (tzv. kondenzátoru).


Tím předáme teplo okolí a chladící médium přechází do kapalného stavu. Otvorená alebo uzavretá expanzná nádoba – Kúren. Tlak v kúrení – Kúrenie, vetranie a klimatizáci. Nízky tlak v systéme – Kúrenie, vetranie a kli. Kotol Protherm turbo a stúpajúci tlak – Kúrenie.


Zdar,mam problem s kolisanim tlaku v ustrednom kureni. V nízkotlaké větvi se tlak pohybuje v rozmezí – barů, ve vysokotlaké v rozmezí – barů podle použitého chladiva. Tekuté chladivo proudí z nádoby. Ak by chladicove ventilatory nebezali, tlak v klime by stupal.


Za chladicom motora je dalsi tensi chladic - kondenzator klimatizacie. Ked sme mali na Sharane II 1. T vadnu RJ dochladzovania (nesli prve rychlosti oboch ventilatorov), na plnicke klimy bolo krasne vidiet ako tlak v klime stupa. Potom sa zopla druha rychlost velkeho ventilatora. DŮLEŽITÉ - MIMOŘÁDNÉ OPATŘENÍ.


Vážení obchodní partneři, dovolujeme si Vás informovat o mimořádném opatření naší společnosti KLIMALAND s. Preventivním opatřením, které začne platit od pondělí 16. Dobrý den, již delší dobu mě pobolívá pod čelistí v měkkých tkáních na pravé straně. Původně to byla jen bolest při předklonu v jednom bodě, později cítím mírnou bolest a tlak pod čelistí. Provedeno stomatologické vyšetření, včetně rentgenu, zuby v pořádku. Tlak v břiše, pálení jako od chladu, tlak na hrudi dobrý den trápí mne tlak v břiše a pálení jako od chladu.


Tlak v klimatizaci

Nejen v podbřišku ale i oblast kostrče a nohou. Velmi nízká teplota těla. Také mám silný tlak na hrudi a celá situace se umocnila mobilizací ramen a hrudníku u lékaře. Uvedené části klimatizace jsou navzájem propojeny měděným potrubím s cirkulujícím ekologickým chladivem – látkou, která mění během chladícího cyklu svůj tlak , skupenství a tedy i teplotu.


Chladivo v hermeticky uzavřeném chladícím okruhu pohání kompresor. V kabině dopravního letounu nesmí klesnout tlak pod 7kPa. Maximální hodnota přetlaku je kPa. Většinou se používá následující způsob přetlakování: tlak 1kPa který odpovídá tlaku v nulové výšce se udržuje až do dosažení maximálního dovoleného přetlaku kPa.


Při dalším zvyšování výšky se udržuje. Tyto nečistoty se potom v klimatizaci mohou seskupovat, proto je vhodné klimatizaci vždy po sezoně vyčistit. Pokud si nejste čištěním klimatizace jistí, můžete si objednat profesionální firmu.


Ideální je, když se vám o klimatizaci stará stejná firma, která vám ji montovala, protože si s danou klimatizací nejlépe rozumí. Vzdušná vlhkost v systému kondenzuje a následne namrzá a tím zpusobuje ucpání a nárust tlaku. Jak pokles tlaku (obvykle pod bary), tak i jejich nárust (obvykle nad baru) vedou k tomu, že kontrolní systémy klimatizaci automaticky vypnou, aby nedošlo k jejímu dalšímu. Chladicí medium v klimatizaci (většinou typ R134a) má některé nezvyklé vlastnosti.


Tlak v klimatizaci

Je to kapalina a zároveň plyn. Poměr těchto fází v okruhu klimatizací se silně mění podle teploty. Při 20°C je tlak v okruhu řádově barů, při 3°C řádově baru.


V systému klimatizací jsou kromě jiných. Správny tlak v pneumatikách. Medzi tieto negatíva patrí oveľa dlhšia brzdná dráha na mokrej vozovke, nižšia odolnosť voči aquaplaningu, nežiaduce reakcie vozidla pri manévroch, sťažené parkovanie auta (ťažšie pohyby riadenia volantu), riziko defektu pri jazde, zrýchlené opotrebenie dielov volantu, nerovnomerné opotrebovanie.


Tlak v klimatizaci

Kromě teploty je tlak jedním z nejdůležitějších a nejčastěji měřených parametrů ve výzkumu a strojírenství. Velký počet měřicích úloh se stal nepostradatelný pro mnoho aplikací v oblasti vytápění, sanitace a klimatizace, ve strojírenských procesech a ve spoustě dalších odvětví. Pak je důležité vědět jak správně používat a čistit klimatizaci automobilu.


Udělejte něco pro své zdraví.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky