středa 19. září 2018

Prolux reality zkušenosti

Reality , Reality v České republice na prodej, pronájem. To jistě, ale naše zkušenosti , které jsme získali u minulých obchodů použijeme při výberu pro naše nové klienty. Prostě už dnes víme, kde jsou opravdoví profesionálové, kteří poskytnou našim klientům, to co v reklamách nabízejí. Je spousta maličkostí, které človek mimo obor nevyhodnotí. Když Prolux žádného zájemce nenašel, po pár měsících si jej pan Zbuzek sehnal sám.


Jak jej ale upozornil makléř realitní kanceláře, vzhledem k podepsané smlouvě prodej musel proběhnout přes Prolux , jinak by pan Zbuzek platil smluvní pokutu za nedodržení podmínek smlouvy. Titulek: Prolux Je s podivem jak mnoho jinak opatrných klientů přisedne do auta Proluxu, aby podepsali vyhradní smlovu. V časovém presu si smlouvu nepčtou A pak se nestačí divit. Vypadá to, že tu teď máme něco podobného. Jistá firma Prolux podala žalobu na server FinExpert.


Jaký názor na to mám já? Vytrvat, vytrvat a zase vytrvat. A přeji pevné nervy a hodně štěstí. Podal jsem inzerat na sreality. Zastupce Prolux mi zavolal, ze ma zajemce, nicmene by si byt sam nejdrive rad prohledl.


Ja osobne jsem na schuzce s maklerem nebyl, byl tam muj otec a rikal, ze makler mu nabidl smlouvu o zastupovani spolecnosti Prolux , kterou nakonec nepodepsal. Podle toho co pisou ostatni ve. Pamatujete kauzu kuchyně Oresi, kdy se této firmě nelíbilo, že v jisté diskusi nebyly smazány kritické příspěvky lidí, kteří s Oresi neměli příliš dobré zkušenosti ? PROLUX SICE JIŽ PRAKTICKY NEEXISTUJE, SVÉ PODVODNÉ PRAKTIKY OVŠEM PROVÁDÍ DÁL POD NÁZVEReality Int. Tato nová společnost se starými známými majiteli nyní nově uzavírá smlouvy po telefonu!


Takže k tomu, aby si člověk naběhl na problémy, stačí říci do telefonu jediné slůvko ANO a klient je smluvně vázán! Já sám s nimi ještě nejsem zcela hotov - až budu, veškeré své zkušenosti. Prolux a boj s ním Odpovědět Jsme na úplném začátku boje s proluxem a hledáme další podvedené lidi ! Kteří by se k nám připojili a nebo sdělili své zkušenosti a rady proti těmto podvodníkům. Naletěli jsme paní Pabelové Jiřině a budeme bojovat i proti její osobě. Zkušenosti z realitními kancelářemi.


Ahojte všichni rohodli jsme se s manželem že si koupíme domek a současně prodáme byt. Já jsem sice pesimista ale realita předčila očekávání. Zkrátka informací není nikdy dost a proto máte nějaké zkušenosti osobně nebo zprostředkovaně o prodeji nemovitostí? Hezký den, mám prosbu o informaci. Nedobrou zkušenost mám ss realitní kanceláří Prolux.


Jak je možné se bránit, když starší žena podepsala smlouvu o prodeji nemovitosti, po mnoha komplikacích a porušení jednotlivých paragrafů smlouvy ji pak následně vypověděla a realitka jí napsala, že jí to nezajímá, že smlouva běží radostně dále. S MM reality máme velmi špatné zkušenosti , při prodeji pozemku stále zvyšovali, den před podpisem smlouvy přišly s úplně jinými informacemi, atd. Je to dva roky zpátky, ale už bych jim nevěřila. Chtěl bych také přispět trošku se svoji zkušenosti s RK Prolux. Po zavolání na jejich inzerát se nebylo možno více než dní s nikým spojit a získat tak bližší info na prodávanou nemovitost.


Po asi třech týdnech začaly na můj tel. Znova jsem se snažil kontaktovat RK a po. Možná kradla některá realitka - myslím Oskar reality a Prolux Reality. Ale naopak klienti - ti kradou v ČR téměř všichni. Obor je mým příbuzným oborem a rozhodně neshledávám žádnou závadu na.


Mám špatné zkušenosti s realitní kanceláří Reality Garant. Paní od realitky byla velice nepříjemná, nedávala dostatečný prostor pro prohlídku, udávala nepravdivé informace (na rozdíl od inzerátu), zatajila výstavbu jisté recyklační linky u kupovaného objektu, tlačila hrozným způsobem na pilu a Reality Garant má. Re: Z pozice kupujícího Zajímalo by mě co děláš ty, když závidíš šikovným, že si vydělají peníze, asi budeš nějaká lopata a už i podle toho chování, kdy opruzuješ lidi, abys ušetřil pár tisíc, který bys třeba stejně ušetřil, protože majitel by ti dal slevu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky