úterý 9. března 2021

Výměna chladiče klimatizace octavia 1

Výměna chladiče Škoda Octavia. Vyšroubujeme šrouby v podběhu blatníku! Vyndání světel a blinkrů – vyšr. Ventilátor topení a klimatizace u Škody Octavia 1. V tomto článku, se vám pokusím popsat, jak ventilátor demontovat a vyměnit jej za jiný. Pokud vám fungují jen některé stupně foukání, nejspíše není problém ve ventilátoru, ale v předřadném odporu, který se nachází hned vedle a vyndat ho musíme tak jako tak.


Ahoj, všem přidávám ukázku jak jsem vyměnil žárovku podsvícení ovladačů klimatizace a ventilátoru u škody Octavia 1. Je určený pro modely Škoda Octavia II, Superb II a Yeti. Ztrácela se mi voda z chladiče. Dostal jsem foťák od nárazníku k chladiči. BEHR-HELLA PREMIUM (výroba v ČR). Na co také nezapomínat, to je fakt, že by daný chladič klimatizace měl být kompatibilní právě s naším vozem.


Roli hraje automobilka a typ vozu, stejně jako třeba typ motoru, nebo rok výroby. Samozřejmě platí, že výměna chladiče klimatizace není ani nijak finančně náročnou opravou. Ahoj všem, postihla mě klasická závada klimatizace Octavie 2. Netěsná zátka vysoušeče pevně spojeného s kondenzátorem. Chtěl bych poprosit o návod jak jej nejjednoduššeji vyměnit, případně servisní manuál na opravu.


Také by mě zajímal názor na kondenzátor Valeo s pevně uzavřeným vysoušečem oproti. Ak to bude ešte niekto hľadať - menil som klimatizačný chladič na Fabii ,HTP. Treba dať dole kovovú časť aj so svetlami - tú, na ktorej sú zavesené svetlá, tiež je na nej zavretie kapoty. MPI Jednou z častých záva které se u Škodovek objevují, je únik chladicí kapaliny z chladící soustavy.


Z počátku se jedná jen o malé úniky, které však postupně rostou. Na radu známeho jsem koupil nějaký utěsnovač chladiče , co jsem nalil do expanzky a dle návodu jsem zahřál auto, to bylo právě před asi dny. RemyZero napsal: Zdravim, chtěl bych se zeptat jak náročná je výměna chladiče klimatizace u Škoda Octavia II. Nevíte klik to tak může zabrat hodin a co všechno se musí demontovat? Prosím máte někdo zkušenosti?


Odpověď: Vážený pane Jaroslave, Poněkud strohý popis závady dává prostor ke krátkému rozboru funkce klimatizace a zařízení s ní souvisejících. Předně není vůbec definováno, které „oba“ ventilátory se netočí, zda ventilátory na chladičích nebo ventilátor na chladiči klimatizace a interiérový ventilátor pro distribuci vzduchu do kabiny. Máte- li zkušenosti s opravou Vašeho vozu Škoda, budeme rádi když se o ně s námi podělíte.


Jo tak to jsem zažil 24. Takže v mínus jsem na parkovišti rozebral celý předek (nikdy předtim jsem to nedělal) takže to byla vyloženě zábava a vyměnil za nový, který jsem ještě na slovensku naštěstí o vánocích sehnal. Odpoj konektor na klimakompresoru co vede do elektromagnetu a změř odpor vinutí. Měl jsem přerušené vinutí na elektromagnetu.


Výměna chladiče klimatizace octavia 1

Elektromagnetická spojka se da vyměnit samostatně. Origoš stojí kolem cca 4tis kč ale da se koupit i náhrada made in Čina za. Chladiče klimatizace Nyní se nacházíte: Úvodní strana OCTAVIA I. Návod: Čištění klimatizace a výměna filtru Octavia Nastává období, kdy jsou klimatizace v provozu téměř nepřetržitě, proto je dobré se na ně před sezónou podívat. Katalog náhradní díly pro SKODA Octavia I Combi (1U5) 1.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.

Oblíbené příspěvky